Jump to content

Smagiam laiko praleidimui!

Mūsų projektas sėkmingai gyvuoja virš 8 metų, turime 7 išskirtinius serverius, pasižyminčius unikaliomis ir įdomiomis sistemomis, todėl žaidimas čia tampa smagus kiekvienam Counter-Strike 1.6 žaidėjui!



Skaityti plačiau

[2024-01-16] Swarm atnaujinimas


Memories

Rekomenduojami pranešimai

header.png

Pastarus keturis mėnesius, Swarm'as buvo ardomas ir perrenkamas iš pačių pagrindų: visos galios, klasės, UL'ai ir visa kas susiję su konfigūracija buvo perrašyta ir išskaidyta į atskirus modulius. Buvo pergalvota ir perdaryta žaidėjų saugojimo sistema, sutvarkyta begalė serverį ilgai kamavusių bug'ų bei pristatytas naujas skill-based team balancer'is. Viso šito tikslas - pasiruošti stambesnio mąsto atnaujinimams ir parodyti, jog Jailas nėra ir greitu metu nebus apleistas. Kol kas, prioritetas - Swarm'as, toliau - žiūrėsim.

Bendrai

Nauja:

  1. Naujai parašytas skill-based team balancer'is (plačiau apačioje).
  2. Perdaryta žaidėjų saugojimo sistema (plačiau apačioje).
  3. Pridėti 3 nauji UL'ai (plačiau apačioje).
  4. Mirus bei stebint žaidėją rodys aktualiausią jo informaciją (nick'ą, xp, lygį, skill reitingą, neišnaudotų prestižų kiekį bei su savimi turimų ginklų/daiktų UL'us).
  5. Viršuje po dešine bus rodomi du paskutiniai XP drop'ai.
  6. Pridėtas nustatymų meniu (prieinamas parašius /nustatymai, /settings arba /prefs). Kol kas ten guli tik saugojimo tipo koregavimas, bet su laiku pasipildys.

Bug fix'ai:

  1. Sutvarkytas serverio crash'as, kuris pasireikšdavo round'o pabaigoj išmetus force field nade'ą.
  2. Pašalintas bug'as, kuris sugrūsdavo žaidėją į žemę, jei šis naudodavo Healer'io ability atsitūpęs.
  3. Sutvarkyti visų klasių charakteristikų reset'ai, kas reiškia, jog vienos klasės ypatybės naujame round'e nebeturėtų persinešti ant kitos (pvz., Witch'o ar Charger'io greitis ant Chainsaw).
  4. Pašalintas bug'as, kai užšaldyti zm retkarčiais galėdavo damage'inti per ledą. (Ypatingai aktualu buvo Healer'iui.)
  5. Pašalintas bug'as, kuris leisdavo vienu metu equip'inti du vienodos kategorijos gun'us (vienas kurių būdavo pakeltas nuo žemės).
  6. Sutvarkytas Jump Bomb negavimas, kai _cl_autowepswitch 0.
  7. Sutvarkyti Fly garsai.
  8. Sutvarkytas seno ginklo modelio užsilikimas, kai ul'inamas rankoj laikomas ginklas.
  9. Sutvarkytas UL'o kulkų užsilikimas po /ulremove.

Kiti pakeitimai:

  1. Atnaujinti CT'ų model'iai į labiau atitinkančius game mode'o aplinkybes (i.e., kažkokio viruso sulaikymą).
  2. Aplinka padaryta kiek niūresnė (sumažintas apšvietimas, pridėtas rūkas, pakeistas skybox'as), vėlgi atsižvelgiant į game mode'o aplinkybes.
  3. Perdaryti visi meniu: gun'ų, unlock'ų bei galių (plačiau apačioje).
  4. Aptvarkytas ir normalizuotas HUD'as.
  5. Sulietuvinta didžioji dalis UI.
  6. Pašalinta /cam komanda, kadangi jos funkcija buvo menka, jei ši išvis egzistavo.
  7. Laikinai pašalinta anti-rc sistema. Bus stebima reconnect'ų tendecija esant naujam team balancer'iui: jei šis nepadės, sistema bus grąžinta.
  8. Grąžintas Fiveseven Laevatein UL'as, kuris buvo pašalintas dėl masyvaus dmg abuse'o.
  9. Tinklapio:
    1. Perkeltas ir atnaujintas forumas į naujausią versiją.
    2. Įgalintas HTTPS.

Pastabos:

  • laikinai pašalintos dvi klasės: Yaksha ir Arachne; šios į žaidimą turėtų būti grąžintos per artimiausią mėnesį;
  • post-update pakeitimus galit rasti čia.

Skill-based team balancer'is

Pagrindiniame serveryje jau rugsėjį buvo galima pastebėti tuo metu naujai pridėtą team balancer'į. Aišku, daug efekto jis neturėjo ir vis dar neturi, nes žaidėjų skaičius - dugne.

Trumpai tariant, balansavimas vyksta remiantis žaidėjų skill reitingais (toliau - SR), į kuriuos, įvairiais būdais, įeina žaidėjų kill'ai, mirtys, hs, prestižai bei keletas kitų parametrų. Naujo žaidėjo bazinis SR - 50.

Į žaidimą prisijungus naujam žaidėjui, apskaičiuojamas šio reitingas, o pats žaidėjas yra nukreipiamas taip, kad jo atėjimas į kokią nors komandą mažiausiai paveiktų SR skirtumą (toliau - SRS). Jei, vis dėlto, SRS persisveria 100, round'o gale pradedamas komandų balansavimas. Jei šio sėkmingai atlikti nepavyksta, tai padaryti bandoma su kito žaidėjo prisijungimu/atsijungimu.

Atsijungus visai priešininkų komandai, team balancer'is žaidėjus persiskirsto vidury žaidimo ir restartuoja round'ą.

Balansuojant, tas pats žaidėjas nėra svarstomas kelis round'us iš eilės. T.y., jis įgauna laikiną imunitetą, kuris šiuo metu yra 2 round'ai.

Sužinoti savo, komandos narių bei priešininkų SR galima parašius: /skill.

Žaidėjų saugojimo sistema

Labiau techninis pokytis, kuris neturėtų būti matomas akiai, žiūrinčiai iš išorės, bet ne ką mažiau svarbus. Nuo šiol, kiekvieno žaidėjo dinaminis ID (SteamID (numatytasis), IP arba nick'as) bus surištas su unikaliu statiniu ID. Tai leis, laikui bėgant, apjungti įvairias statistikas, paslaugas ir kitas sistemas į vieną visumą bei lengviau dalintis informacija tarp skirtingų serverių. Vadinasi, dings /saverank ir draugai; liks tik /save.

UL'ai

Pridėti trys nauji UL'ai ir grąžintas praeitais/užpraeitais metais dėl masyvaus damage abuse'o išimtas Fiveseven "Laevatein".

Naujus UL'us sudaro du gun'ai: AK-47 "CrossBow Ex" bei M3 "Dragon Cannon" ir vienas zm nade'as: "Illusion Bomb". Paskutinis kol kas telieka paslapty, o kitų dvejų aprašyti, manau, nėra reikalo, nes video apačioj gana aiškiai nusako jų veikimą.

Žala, šaudymo greitis ir kiti parametrai nėra reprezentatyvūs galutinės versijos, kurią pamatysit, kai update'as nuguls į live servą. Ir netgi šiam nuguls ten, minėti parametri dar gali keistis (ir greičiausiai keisis).

Fiveseven "Laevatein"

AK-47 "CrossBow Ex"

M3 "Dragon Cannon"

Meniu

menus.png

Perdaryti pagrindiniai Swarm'o meniu: gun'ų, unlock'ų bei galių. Paskutiniųjų dvejų pokyčiai labiau vizualiniai nei funkciniai. Prie gun meniu pridėtas papildomas pasirinkimas: prisiminti loadout'ą ar ne. Be atsisakymo yra du kiti režimai: prisiminti šią sesiją (i.e., map'ą) arba prisiminti visuomet (i.e., nepaisant map keitimosi ar žaidėjo reconnect'ų). Pasirinkus bet kurį iš šių dvejų režimų, ginklai bus automatiškai užkrauti kiekvieno spawn'o metu.

Artimiausi planai

Dabartinio update'o palaikymą ir iteratyvius pokyčius aside, arčiausiai horizonto šiuo metu nusimato klanų/aljansų atnaujinimas. Daug detalių ar preliminarios datos pateikti kol kas negalim, nes pati idėja dar nėra pilnai išplėtota, bet trejų metų vėl laukti greičiausiai nereikės.

  • Patinka 7
  • Ačiū 4
Link to comment
Share on other sites

Ilgai trukusio atnaujinimo proga kažkada kitą savaitę planuojam surengti konkursą, kuris tikėtina truks porą savaičių ar ilgiau. Detalesnė info. bus paskelbta kelių dienų bėgy.

Also, ~sausio 26 d. yra numatytas prestižų bei galių reset'as.

Pastaba: atnaujinimas dar nėra nugulęs į live servą; tai padaryti stengsimies per ateinančią savaitę.

  • Haha 2
  • Liūdnas 1
Link to comment
Share on other sites

Kaip ir vis dar planuojama, update'as į live servą turėtų nugult sausio 26 d. (penktadienį), tikėtina, kartu su detalesne info. apie konkursą.

Taip pat kartu turėtų pasirodyti pora laikinų ir pora ilgalaikių pakeitimų:

  • mass unban'ai;
  • unban kainų pakėlimas: reguliaraus iki 2 €, amžino iki 4 €;
  • 2× XP (tik penktadienį-šeštadienį);
  • XP gavimo tipo pakeitimas iš xp/kill į xp/dmg (bendras xp/zm ar xp/ct nepakis).

Dėl pastarojo bus atsižvelgta į žaidėjų nuomones ir atitinkamai koreguojama/svarstoma.

Link to comment
Share on other sites

  • Po 2 savaičių...

Prisijunk prie pokalbio

Gali rašyti dabar, o užsiregistruoti vėliau. Jei turi paskyrą, prisijunk dabar, kad galėtum paskelbti iš savo paskyros.

Svečias
Atsakyti į šią temą...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Jūsų ankstesnis turinys buvo atkurtas.   Išvalyti

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...