Jump to content

Smagiam laiko praleidimui!

Mūsų projektas sėkmingai gyvuoja virš 8 metų, turime 7 išskirtinius serverius, pasižyminčius unikaliomis ir įdomiomis sistemomis, todėl žaidimas čia tampa smagus kiekvienam Counter-Strike 1.6 žaidėjui!



Skaityti plačiau

bug'as


Memories

Rekomenduojami pranešimai

Žaidėjui crash'inus (ne dėl net'o problemų) force-quit'inus, jo vietoj atsiranda nepilnas klientas. Tai turi dvi akivaizdžias pasekmes:

  1. atsiranda galimybė žaisti 1v3, nes serveris galvoja, kad yra 2v3;
  2. sužaisti du pilnus round'us esant 1v1, 1v2 bei 1v3, kol team balancer nepermeta žmogaus, nes gaunasi 3v1 (realiai esant 2v1) ar 4v1 (3v1).

Problema nėra unikali swarm'ui ar tik jailui: teko pastebėt tokią situaciją N kitų serverių, todėl kaltas turbūt pats HLDS. Žaidimas šitą klientą dalinai laiko realiu žaidėju, nes:

  • šį eina nužudyt (taip leidžiant užsibaigt round'ui);
  • jis priskaičiuojamas prie bendro (vidinio?) žaidėjų skaičiaus;
  • žaidėjui į jį pažvelgus, rodo santykį (friend/enemy), nick'ą ir hp,

bet:

  • jis be nick'o ir neturi hp;
  • status lentelėj jis neegzistuoja;
  • tab'e jo nerodo (neatnaujina userinfo turbūt).

Per daug nesigilinus, problemą, manau, būtų galima išspręst laukiant žaidėjo disconnect'o be drop'o (kuriuo atveju aukščiau minėta bėda gali nutikti; per client_disconnected su drop = false), o šio sulaukus pereiti per visus žaidėjus, tikrinant tam tikrą/-us bruožą/-us, kurį/-iuos turėtų visi pilni klientai; nepatenkinus tam tikrų sąlygų - iškick'inti.

3.png.878b5e289429ced63903f3fa90d0eeed.png

Jei reikia daugiau detalių, galit bandyt peržiūrėt log'us (08/07/2022 nuo 22:16 iki 22:34), demo ar video.

Redaguota nario memories1
Link to comment
Share on other sites

Aaa tu matysi kaip jis atsiranda daugeli kartu yra pasidare  jei normalus zaidejai like tai visad nuzudo kad butu normalei bet kartais tiesiog farmina pls fix

Redaguota nario WolfWTF
Be to sw senai matytas
Link to comment
Share on other sites

Sena problema,soundui tai buvo reporinta prieš gerus metus turbūt,bet žmoguj egzai,tai nespėja pafixint.:classic_happy:

Redaguota nario FalleN
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, FalleN said:

Sena problema,soundui tai buvo reporinta prieš gerus metus turbūt,bet žmoguj egzai,tai nespėja pafixint.:classic_happy:

gal išeis prisijungt, pabandyčiau pagelbėt laisvu laiku :D

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2022 at 11:41 AM, FalleN said:

Sena problema,soundui tai buvo reporinta prieš gerus metus turbūt,bet žmoguj egzai,tai nespėja pafixint.:classic_happy:

sakyta gal net dar seniau, bandyta ieskot fixo jy uzmusant ir ieskant loguose info apie uzmustaji info, bet loguose jo nerodo nors pagal sounda kad jei ir kaip fake client jy vistiek turetu parodyti loguose bent kaskuriuose, tiek tepamenu

Link to comment
Share on other sites

Papildau biškį daugiau info.

Nepilnas klientas atsirado, kai Durhatos Vadovas (ID: 8) force-quit'ino (taip, manau, neleisdamas žaidimui gražiai baigt darbą) maždaug ~05:14:00 (žiūrint per viewdemo) ar ~04:54:39 (realiu laiku). Tam pačiam frame (71246) parėjo keturi (svarbūs) user message'ai:

  • ScoreAttrib su player_id = 8, flags = 1;
  • ScoreInfo su player_id = 8, score = 0, deaths = 0, class_id = 0, team_id = 0;
  • TeamInfo su player_id = 8, team_name = "UNASSIGNED";
  • Location su player_id = 2, location_name = "" (turbūt keistas sutapimas, nes ID priklausė kuzon18, bet būtų galima peržiūrėt kitus demo greičiausiai ne sutapimas, bet taip pat disconnect'o indikacija (kaip ir žemiau, su svc_updateuserinfo)).

Quit'inimo metu Durhata turėjo 5 kill'us, 7 mirtis ir buvo T komandoj; šita info. persikėlė ant nepilno kliento išliko nepilname kliente, nes kito round'o pradžioj (frame: 92964) parėjo dar du pranešimai:

  • TeamInfo su player_id = 8, team_name = "TERRORIST";
  • ScoreInfo su player_id = 8, score = 5, deaths = 7, class_id = 0, team_id = 1.

(Info. liko, nes išsiunčiami tik pranešimai, kad ji pakito, bet "viduj" liko identiška.) Tik dabar ID neturi jokios asociacijos su žaidėju; Durhatai išėjus buvo gauta:

  • TextMsg su message = "#Game_disconnected", submsg = "Durhatos Vadovas";
  • svc_updateuserinfo su player_id = 8, client_user_info = "" (atsijungimo indikacija).

Nužudžius nepilną klientą vėl buvo gauti keturi (svarbūs) user message'ai:

  • DeathMsg su killer_id = 9, victim_id = 8;
  • ScoreInfo su player_id = 8, score = 5, deaths = 8, class_id = 0, team_id = 1;
  • ScoreInfo su player_id = 9, score = 1, deaths = 0, class_id = 0, team_id = 2;
  • ScoreAttrib su player_id = 8, flags = 1.

Su šita info. turbūt galima bandyt spręst problemą?

Beje, @Soundas_ ar @Gembaz2, kokią ReGameDLL_CS versiją naudojat? Nes 2020 m. panašią problemą jie rodos sutvarkė; žaidėjo disconnect'o metu užsilikusį klientą padaro neveiksniu: s1lentq/ReGameDLL_CS@efb06a7.

Redaguota nario memories1
Link to comment
Share on other sites

Prisijunk prie pokalbio

Gali rašyti dabar, o užsiregistruoti vėliau. Jei turi paskyrą, prisijunk dabar, kad galėtum paskelbti iš savo paskyros.

Svečias
Atsakyti į šią temą...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Jūsų ankstesnis turinys buvo atkurtas.   Išvalyti

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...