Jump to content

Smagiam laiko praleidimui!

Mūsų projektas sėkmingai gyvuoja virš 8 metų, turime 7 išskirtinius serverius, pasižyminčius unikaliomis ir įdomiomis sistemomis, todėl žaidimas čia tampa smagus kiekvienam Counter-Strike 1.6 žaidėjui!



Skaityti plačiau

memories1

Narys
  • Turinio kiekis

    67
  • Užsiregistravo

  • Paskutinis apsilankymas

  • Laimėta dienų

    19

memories1 paskutinį kartą laimėjo Vasaris 13

memories1 turėjo geriausiai įvertintą turinį!

Reputacija

62 Kartais pasakantis ką gero

About memories1

Paskutiniai profilį aplankę nariai

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Užsitęsė kiek ilgiau nei planuota, bet ir užduotis buvo kiek sudėtingesnė nei numatyta. Viską galutinai išsprendė tik vienas žmogus - @271898783 (gratz), o kadangi jau praėjo daugiau nei savaitė nuo event'o pradžios, visas prize pool (€100 (+ €25 už dedikaciją)) atitenka būtent jam. Kiek teko pastebėt, tai buvo dar vienas asmuo, kuriam pavyko įveikti pirmą ir galbūt įpusėti antrą etapą, so gz with that. Sprendimas: Pirma užduotis: Neanalizuojant BMP failo formato, matom, kad vienintelė mums pateikta info. yra 42 50px x 50px spalvoti blokai. Vadinasi, kad prieiti kitą etapą, privalom šiuos 'atkoduoti'. Kad tai padaryti, reikia turėti minimalų supratimą apie vieną populiariausių spalvų modelių - RGB, kuris plačiai naudojamas kompiuterinėj grafikoj (ir ne tik) spalvų atvaizdavimui. Šiame modelyje, spalva yra nusakoma trejų skaičių (0-255): R (red - raudonos), G (green - žalios) bei B (blue - mėlynos) komponenčių (pvz. šviesiai mėlyna būtų [0 240 255]). Tai žinant, spalvų blokus galim išskaidyt į skaitines jų reprezentacijas: 3 37 21 46 5 13 57 23 11 12 0 1 116 2 56 56 4 20 10 55 30 3 27 15 16 4 11 12 12 12 0 2 23 24 1 103 5 62 13 11 14 15 3 18 12 16 2 25 32 2 33 24 4 11 16 15 10 1 50 0 0 3 26 10 10 2 54 54 0 2 58 58 1 47 3 45 26 26 4 70 10 13 14 5 56 11 11 12 12 5 49 20 17 16 11 1 56 3 40 40 40 2 100 18 0 0 2 48 51 3 17 17 12 1 112 4 53 21 15 15 5 22 22 22 22 24. (Eita buvo iš kairės į dešinę, nuo viršaus į apačią. Tai suprasti leido failo pavadinimas: tlbrltr (tl - top left; br - bottom right; ltr - left to right).) Gautai sekai galim iškart bandyt taikyt akivaizdžiausią dalyką - ASCII koduotę, tačiau nieko vertingo tai mums neduos: Kiek atidžiau pažvelgę, pastebim, kad vienaženklius skaičius seka atitinkamas kiekis dviženklių ar triženklių skaičių: 3 37 21 46 5 13 57 23 11 12 0 1 116 2 56 56 4 20 10 55 30 3 27 15 16 4 11 12 12 12 0 2 23 24 1 103 5 62 13 11 14 15 3 18 12 16 2 25 32 2 33 24 4 11 16 15 10 1 50 0 0 3 26 10 10 2 54 54 0 2 58 58 1 47 3 45 26 26 4 70 10 13 14 5 56 11 11 12 12 5 49 20 17 16 11 1 56 3 40 40 40 2 100 18 0 0 2 48 51 3 17 17 12 1 112 4 53 21 15 15 5 22 22 22 22 24 Jei ir toliau remsimės ASCII koduote, mums tikriausiai reikės skaičių intervaluose [65 - A; 90 - Z] bei [97 - a; 122 - z], tačiau didžioji dalis mūsų sekoj yra < 50, vadinasi šiuos turim tarpusavy susieti. Pradedam nuo elementariausios operacijos - sudėties: 3 37 21 46 = 104 5 13 57 23 11 12 = 116 0 1 116 2 56 56 = 112 4 20 10 55 30 = 115 3 27 15 16 = 58 4 11 12 12 12 = 47 0 2 23 24 = 47 1 103 5 62 13 11 14 15 = 115 3 18 12 16 = 46 2 25 32 = 57 2 33 24 = 57 4 11 16 15 10 = 52 1 50 0 0 3 26 10 10 = 46 2 54 54 = 108 0 2 58 58 = 116 1 47 3 45 26 26 = 97 4 70 10 13 14 = 107 5 56 11 11 12 12 = 102 5 49 20 17 16 11 = 113 1 56 3 40 40 40 = 120 2 100 18 = 118 0 0 2 48 51 = 99 3 17 17 12 = 46 1 112 4 53 21 15 15 = 104 5 22 22 22 22 24 = 112 Gaunam: 104 116 116 112 115 58 47 47 103 115 46 57 57 52 50 46 108 116 47 97 107 102 113 56 120 118 99 46 112 104 112. Dauguma skaičių patenka į [97; 122] intervalą, todėl vėl pabandom pritaikyti ASCII koduotę: https://gs.####.##/akfq8xvc.php. Nuėjus į nuorodą mums yra atsiunčiamas 7z archyvas, vadinasi atkoduoti spalvas pavyko. Antra užduotis: Paieškoję info. apie .amxx failo plėtinį, randam, kad tai AMX Mod X plugin'as. Einam į AMX Mod X dokumentaciją, kad sužinoti, kaip šią sistemą įsirašyti (https://wiki.alliedmods.net/Installing_AMX_Mod_X_Manually). Tai padarę, įkeliam plugin'ą bei modulius ir paleidžiam listen servą (per "New Game"). Atsispawn'inus, mūsų yra prašoma pateikti ID, konsolėje rašant: gs_id <id>. Galim spėti, kad tai yra plugin'o pavadinimas (pvz., 377415336806707768). Mus informuoja, kad "ID priimtas", vadinasi spėjimas pasiteisino. Pateikus ID, chat'e pasirodo tekstas: "[godspeed] Δ = X ms", kur X - skaičius, kurio reikšmė priklauso nuo net'o greičio (pvz., man jis pastoviai laikėsi > 1000). Pastebim, kad ši eilutė kartojasi kas ~10 sek., o "ms" greičiausiai reiškia milisekundes. Visa tai mums leidžia suprasti, kad 10 sek. intervaluose plugin'as siunčia kažkokį request'ą kažkokiam serveriui, o mums svarbi info. - serverio atsakyme. Vadinasi, reikia analizuoti network traffic. Vienas populiariausių įrankių tokiai užduočiai - Wireshark. Atsisiunčiam ir pradedam stebėti atitinkamą net interface'ą. Į paketus atkreipiam dėmesį tik tuomet, kai chat'e išprint'inamas reikiamas pranešimas. Tai leidžia mums pastebėti, kad atsakymas gaunamas per kelis protokolus, svarbiausi kurių: TCP ir HTTP. TCP atlieka duomenų transportavimo vaidmenį, o ir jo paketų pareina tūkstančiais, vadinasi visas mūsų dėmesys krypsta į HTTP. Pritaikom filtrą - http, kad matytume tik mums aktualius paketus. Gaunam kažką panašaus į Rodyklės po kaire rodo, kad 200 OK yra serverio atsakymas, vadinasi ten galimai bus mums svarbi info. Pasirinkę vieną paketą, žiūrim į tab'ą apačioj, kur randam "Data" skyrių. Ant šio paspaudę dešinį pelės mygtuką ir pasirinkę "Show Packet Bytes...", matom, kad atsakymas - RIFF/WAVE audio failas. Eksportuojam baitus į atskirą failą ir šį perklausom. Girdim skaičių seką, pvz.: -8832575992920150016@377415133680670768.amxx. "@", šiuo atveju, nurodo, kad toliau gilintis reiktų į patį plugin'ą, todėl pradžiai atsidarom šį per notepad'ą: Tačiau nieko įdomaus nerandam - greičiausiai reikės decompile'inti, ką ir pabandom padaryti su Lysis. Gautame decompiled_3774151336806707768.txt atkreipiam dėmesį į 10 bei 11 eilutes: Einam į https://gs.####.##/elkcly4zyg.php, kur mūsų yra prašoma nusakyti išmesto ginklo judėjimą ir pateikti galutines šio koordinates, turint pradinius kampus, poziciją bei judėjimo trukmę. Taip pat yra teigiama, kad visa reikiama info. mums taps prieinama vos tik pateiksim kažkokį raktą, konsolėje rašydami: gs_num <raktas>. Dar nepanaudojom skaičiaus prieš "@", todėl pabandom pateikti šį. Esam informuojami, kad "raktas priimtas", o HUD'e atsiranda kampai. Išmetus ginklą, HUD'e (ir konsolėj) atsiranda dar daugiau info.: Trečia užduotis: Per daug teksto, kad sutalpinti į forumo pranešimą, todėl, kam įdomu, detalų sprendimą rasit čia (PDF). Pateikę galutines koordinates (apytikriai [7608.75 -3960.08 -68675.7]), gaunam kitą užuominą: ?:12122/cHXty82epTPe3NtEATqNzgzKrL6Q8r. Dvitaškis ir klaustukas prieš jį leidžia suprasti, kad 12122 yra serverio port'as, greičiausiai to pačio, kur host'intas web'as, todėl pabandom gs.####.##:12122 su pw: cHXty82epTPe3NtEATqNzgzKrL6Q8r. Ketvirta užduotis: Sėkmingai prisijungę prie serverio, pastebim, kad neužilgo atsiranda bot'as su nick'u: "userinfo#2 [60]". Paskutinis skaičius kas sekundę mažėja, o pasiekęs 0 - reset'inasi. Pirma nick'o dalis hint'ina į (greičiausiai, bot'o) userinfo, todėl bandom kažko ieškoti ten. Išgauti kito žaidėjo userinfo yra du man žinomi būdai: analizuojant demo ir inspect'inant žaidimo atmintį; pabandysim abu, pradedant nuo demo: Kadangi demo yra automatiškai įrašinėjamas, šį sustabdom ir atsidarom per compLexity Demo Player. Einam į "Players" tab'ą ir pasirenkam bot'ą. Vidurinėj lentelėj matom dvi įdomias key-value poras: Pateikti raktą chat'e pavėlavom, todėl viską greit pakartojam reset'inus bot'o timer'iui. Galiausiai, gaunam prieigą prie bot'o valdymo: Kartojam tą patį tik šį kart tikrindami žaidimo atmintį: Kadangi serveris nėra VAC-secured, galim nesibaimindami atsidaryti Cheat Engine. Savo userinfo žinom, tad pradedam ieškoti būtent savos key-value poros, pvz. "test2" -> "test123": Randam kelis adresus. Mums aktualūs greičiausiai bus tik statiniai globalūs adresai, todėl pradedam nuo hw.dll+2F072E ir baigiam hw.dll+120446A. Spaudžiam dešinį pelės mygtuką ir renkamies "Browse this memory region". Mūsų, o kartu ir bot'o userinfo galiausiai pavyksta rasti ties adresu hw.dll+120446A. Pateikiam gs_secret reikšmę chat'e, kas mums vėl duoda bot'o kontrolę. Apėję map'ą, pastebim baltą tašką ant box'ų prie T respo (de_dust2_2x2 map'e). Kad šį pasiekti, galim pasinaudoti friendlyfire boost'u. Penkta užduotis: Galiausiai, ant ekrano pasirodo 16 skirtingų spalvų bei nuoroda. Po kurio laiko pasirodo dar viena spalvų seka, tačiau šį kart tų pačių. Aplankę nuorodą, matom, kad mūsų yra prašoma pateikti skaičių dešimtainėje sistemoje. Iš spalvų kiekio galima suprasti, kad šios sutinka su šešioliktainės sistemos simboliais (0-f). Remdamiesi šiomis įžvalgomis, skaičių atkoduojam ir konvertuojam į dešimtainę sistemą. Pateikus konvertuotą skaičių, yra atveriama event'o pabaiga. Event'ui rašytų script'ų (ir ne tik) source: godspeed.7z Dėkui visiems dalyvavusiems, nors šį kart nežinau, kiek tiksliai jūsų buvo. Tikiuosi buvo įdomu. Sėkmės.
  2. Pridėtos užuominos pirmam, antram, trečiam ir penktam etapams, jei kas vis dar sprendžia.
  3. Prizas - €50 per žmogų (maks. 2 laimėtojai, atsiimti bus galima bet kur*); jei savaitės gale nebus antro išsprendusio, likę €50 atiteks pirmajam. Nesant dalyviams, pinigai bus atitinkamai nukreipti. Sėkmės. tlbrltr.bmp Užuominos:
  4. Žinau, Romka, bet nenaudoju aš tos garbage platformos. Dėkui už informavimą, though.
  5. Ban'as: http://jailas.lt/banai/ban_list.php?bid=50505 Įrodymai: https://www55.zippyshare.com/v/j0By1XAI/file.html
  6. Įrodymai: Voldemortas: https://www101.zippyshare.com/v/VmOqSycd/file.html (27/01/2023 - 14:21) IzzyB`: https://www101.zippyshare.com/v/TvW0qOdg/file.html (27/01/2023 - 15:05) kažkuris vienas: https://www101.zippyshare.com/v/wjlpvvec/file.html (27/01/2023 - 14:32) SteamID: Voldemortas: STEAM_1:0:1565741127 IzzyB`: STEAM_0:0:465859569
  7. Ban'as: http://jailas.lt/banai/ban_list.php?bid=50362 Įrodymai: https://www73.zippyshare.com/v/B88MePMb/file.html
  8. Event'as baigtas. Dėkui visiems dalyvavusiems, tho daugiau tokių iš mano pusės nebus. Rezultatai: . (@MeBo3) (taškai: 64) [authid: STEAM_0:1:420255283] Reikia nude? Siusk skype. <3 (@Deividulis.) (taškai: 57) [authid: STEAM_0:0:570597397] Profesionalas (@Profesionalas) (taškai: 54) [authid: STEAM_0:1:438855963] Donelaitis (@Donelaitis) (taškai: 52) [authid: STEAM_1:1:1297514857] xᴜᴊᴏᴠᴀɪ (taškai: 51) [authid: STEAM_0:0:574068792] G0D (@Storm) (taškai: 45) [authid: STEAM_0:0:60562715] Namkius (@sNt) (taškai: 43) [authid: STEAM_0:0:457251785] Pepė. (@Pepe) (taškai: 25) [authid: STEAM_0:0:101192571] serverio owneris (@zed) (taškai: 12) [authid: STEAM_0:1:89758830] Maniakas (taškai: 9) [authid: STEAM_0:0:722940004] Z1rael (taškai: 0) [authid: STEAM_0:0:123953358] F1ash (taškai: 0) [authid: STEAM_0:1:435060914] sanko (taškai: 0) [authid: STEAM_0:1:1964705] Player (taškai: 0) [authid: STEAM_0:0:20420564] Saulės Spindulėlis. (@FalleN) (taškai: 0) [authid: STEAM_0:0:244829019] Jako (taškai: 0) [authid: STEAM_0:0:554962951] Hope? (@Irmante) (taškai: 0) [authid: STEAM_0:0:230551470] Karolina (taškai: 0) [authid: STEAM_0:1:503645003] Jeigu žaidimo metu buvo atsijungta nesulošus nei vieno pilno map'o, taškai nebuvo skiriami. Prizai bus išdalinti arba šiandien, arba per ateinančias keletą dienų. Jei šio negavot, susisiekit su @WolfWTF per dc: WolfWTF#3686. Kad palaikyti event'o integralumą (i.e., įrodyti, kad nebuvo rigged), žemiau yra pateikiami log failai bei jų SHA256 hash'ai. Žaidimo metu, kiekvieno map'o pabaigoje tam tikro log'o hash'as buvo išvedamas į kiekvieno žaidėjo konsolę, tad šį galima rasti atitinkame demo faile (NICKAS-MAPAS.dem), jei nėra pasitikima pateiktais žemiau. Sulyginti failą ir jo hash'ą galima (darau prielaidą, kad daugelis, jei ne visi, naudoja Windows'us): Atsidarant cmdline (cmd.exe); Suvedant certUtil -hashfile oldschool_MAPAS.log SHA256; Sulyginant antrą output'o eilutę (pvz. 7efa22b23d57df332580c9c450f4a3fb1e008ce06912c46c6665fe17a41697c7) su pateiktu hash'u post'o apačioje ar rastu konsolėje. Log'ai ir hash'ai: logs.7z Event'ui rašyto pagr. plugin'o ir puslapių source failai: oldschool.7z
  9. Vasario 13 d. bus paskelbta dar viena, tikėtina daug sudėtingesnė užduotis. Prizą, kuris dar nėra apibrėžtas, bet greičiausiai didesnis nei €32, laimėti galės ~2 žmonės.
  10. Ban'as: http://jailas.lt/banai/ban_list.php?bid=50263 Įrodymai: freekick: https://www47.zippyshare.com/v/QFSwXvOx/file.html (04/01/2023 - 01:13) https://www47.zippyshare.com/v/6Tt0DfYZ/file.html (04/01/2023 - 01:30) https://www47.zippyshare.com/v/shMe2cHH/file.html (04/01/2023 - 02:06) https://www47.zippyshare.com/v/WcuRpmMj/file.html (04/01/2023 - 02:13) https://www47.zippyshare.com/v/sDlHNP6G/file.html (04/01/2023 - 02:21) freeban: https://www47.zippyshare.com/v/75tbbc05/file.html SteamID: STEAM_1:0:1945470002
  11. Nutarta dėl galutinės event'o datos ir laiko: sausio 14 d. 20:00-22:00. Serverio ip'as: kaledos.jailas.lt, [pašalinta] arba [pašalinta].
  12. Ban'as: http://jailas.lt/banai/ban_list.php?bid=50171 Įrodymai: https://www51.zippyshare.com/v/k4UTQmEM/file.html Pastaba: ss padarė vienas (Staigiai farmo: STEAM_1:0:1565741127), ban'ino kitas (e.e.: STEAM_1:0:1044998974), paspectinęs tik round'ą už smokerį ir prieš ban'ą. Taip pat nesunku pastebėt, kad tas pats admin'as šokinėja lyg būtų mėnuly; sako dėl to, jog naudoja kažkokį tais non'ą ir turi ~500 fps, bet tai galima laikyti slowhack'inimu, nes vienu ar kitu atveju tai yra nukrypimas nuo steam'o, kuriame net su > 1k fps tokių monų neišdarinėsi. Ypatingai, kai tokių atvejų per visą savo žaidimo laikotarpį pastebėjau tik vienetus, o dabar kelių dienų laikotarpy pasirodo jau n-tas.
  13. Kas dar nematėt info. discord'e, tai event'as perkeltas į sausio mėn. (konkreti data ir laikas bus tikslinami) 14 d. 20:00-22:00, prize pool'as padidintas iki €104, o laimėtojų skaičius pakeltas iki 8, kurių kiekvienas turėtų gauti €6-20: 1 pozicija => €20, 2 => €18, 3 => €16, ..., 8 => €6.
  14. yo, vėl aš. @WolfWTF pasiūlė pakurt bendrą konkursą, so here we are - neoficialus Jailo Kalėdinis/naujametinis event'as. Temos pavadinimas dalinai hint'ina į šio pobūdį, bet apsieisim be išvedžiojimų: event'as bus pure oldschool swarm/minimal zp gameplay (su geru ambience ir atmosfera). Esminiai tikslai: surinkti kuo daugiau kill'ų, padaryti kuo daugiau dmg ir išgyventi kiek įmanoma ilgiau. Prizus laimėti galės 8 geriausiai pasirodę žaidėjai, kurių kiekvienas turėtų gauti €6-20 Jailo paslaugose (suma varijuos priklausomai nuo pozicijos top'e: 1 pozicija => €20, 2 => €18, 3 => €16, ..., 8 => €6; bendras prize pool'as: €104). Serverio ip'as: kaledos.jailas.lt, [pašalinta] arba [pašalinta]. Data ir laikas: sausio 14 d. 20:00-22:00. Taisyklės savaime aiškios: necheat'inti, neabuse'inti (map'o, plugin'ų ar kt.) klaidų ir specialiai netrukdyti žaidimo kitiems. Šių nesilaikant laukia momentinis ban'as ir diskvalifikacija iš event'o. Papildomai, laimėtojams bus privalu atsiųsti visų 4 2 map'ų demo. Laimėtojai bus nuspręsti pagal surinktus taškus (info. apačioj) per 4 2 map'us. Kiekvieno map'o gale surinkti taškai bus sumuojami ir event'o pabaigoje sulyginami. Atsijungus žaidimo eigoje (viduryje map'o), visi to map'o metu surinkti taškai bus anuliuojami. Map pool'ą sudarys: de_winterdust, de_winterdust2, de_winteraztec, cs_italy_winter, de_cbble_winter. Taškai bus duodami už: nužudymą (esant: zm +2 (ir už užkrėtimą); žmogum +1 (+2 jei hs)); išgyvenimą, esant žmogum (+3); daugiausią nužudymų/užkrėtimų per round'ą, esant zm (+5); daugiausią dmg per round'ą, esant žmogum (+5). Vienas taškas bus atimamas už kiekvieną savižudybę. Tikimės, kad smagiai praleisit laiką, jei nuspręsit ateiti. Lauksim visų įmanomų žmonių, nes otherwise it's gonna be a fucking mess.
  15. Realesnis pavyzdys kaip galima struktūruot informaciją (nepalyginamai su temomis): video.mp4

Mūsų projektas rekomenduoja

×